nedjelja, rujna 13, 2009

Supić: Meni je moja BiH u srcu



Iako je prije nekoliko dana bilo upitno hoće li Nemanja Supić biti prvi golman naše reprezentacije, uoči Armenije izbornik Blažević je otklonio sve dvojbe.Hvala selektoru koji mi je dao šansu da branim. Drago mi je što nisam iznevjerio ni njega, ali ni sve one koji su vjerovali u mene, kaže Supić u razgovoru za sarajevski San.
Nemanja nije imao nikakvu tremu uoči utakmice. Kaže da je navikao na zeničku publiku.
Najbliži se radovali
Već sam protiv Belgije branio na Bilinom polju i znam kako je u Zenici. Atmosfera je bila fantastična, zaista sam uživao na terenu. Moji najbliži su se radovali, bodrili su mene i reprezentaciju. Protiv Belgije na Bilinom polju bili su moj brat Lazar i trener Miodrag Kovačević, najzaslužniji za moju golmansku karijeru. Protiv Turske na stadionu je bila moja djevojka Katarina, koja je specijalno stigla iz Milana. Ona mi je


donijela sreću.
Da, Nemanja je svojoj djevojci posvetio nekoliko riječi na majici ispod dresa, što je pokazao nakon utakmice. Iako je sada sretan na golu reprezentacije, bilo je i onih koji su ga kritizirali zbog toga.
Bilo je svakakvih komentara, ali mali broj ljudi koji su više tračali nego kritizirali. Danas je to smiješno. Pa, sjećam se protiv Belgije, neki su priželjkivali da primim pet golova, da se obrukam. Takvi ne žele dobro ni meni, ali ni reprezentaciji.
Supić kaže da je ponosan što je golman državnog tima i što brani za svoju zemlju.
Zaista me politika ne zanima. Zanima me samo ono što ima veze sa sportom. Svi znaju moje opredjeljenje, meni je moja domovina Bosna i Hercegovina u srcu. Uvjerio sam se da gdje god odem da igram, ja sam stranac. Ne želim da svojatam neku drugu državu, kad imam svoju BiH.
O Begoviću i Hasagiću
Kenan Hasagić je za mene najbolji naš golman. On se dokazao, ne samo u reprezentaciji, već i u Turskoj. Iza sebe ima puno utakmica. Jedino njemu priznajem da je bolji od mene. Što se Begovića tiče, super je momak, brani u Engleskoj što je velika stvar. Njegovim dolaskom samo smo pojačali konkurenciju, što i mene može natjerati da bolje radim, da se ne smijem opustiti - kaže Supić.

Nema komentara:

HVALA NA POSJETI BLOG ZENICA-GORICA NA INTERNETU