ponedjeljak, listopada 12, 2009

Sasa Papac bi nam dobro dosao



Emir Spahić:

Saša Papac bi nam dobrodošao /

Ovo je reprezentacija bez kompleksa!
- Novinari rijetko griješe u izboru najboljeg igrača. Potvrdio je to Emir Spahić igrom u Estoniji. Sve što je imao posla, odradio je maestralno, suvereno komandirao odbranom, davao samopouzdanje, poticao za "juriš", čuvao leđa stoperima i bočnim igračima.
On i Hasagić su "pola tima". Dosta je toga Spaha propatio. I on je bio meta kojekakvih forumaša koji su ga smatrali izdajnikom, koji se vratio u nacionalni tim. Bio je to hrabar, pokazat će se, ključni momenat u stvaranju ove moćne družine. Spahić je lider, kapiten, Misimović duša tima, a Džeko i Ibišević, "dželati" za suparničke odbrane. Koji sat nakon utakmice, Spahić je u hotelu "Radison" pričao reporteru "Sana".
"Mi smo jedna porodica. Kod nas nema podjela niti svađa, jer smo svi u službi kolektiva u projektu koji se zove Južna Afrika. Istina je, trpio sam i ja optužbe raznih "prijatelja" reprezentacije, ali ma koliko bilo bolno to čitati, sve je to sada u drugom planu. Najvažnije je da smo u baražu", kaže Spahić.
- A, kog suparnika bi željeli?
Nije mi svejedno, ali volio bih da dobijemo nekog koga možemo proći. Opet, ovo je reprezentacija bez kompleksa i možemo sa svakim, pa i najjačim izaći na kraj u dvije utakmice.
- Da ste selektor, da li bi ste vratili Sašu Papca?
Saša je moj saigrač i prijatelj. On je ostao pri svom stavu i ja nisam promijenio mišljenje o njemu. Sigurno da nama treba što više kvalitetnih igrača i zbog konkurencije, ali i radi protivnika i izazova koji nas čekaju. Papac je odličan igrač i dobro bi nam došao. Ovo nikog ne treba pogoditi, ja to govorim u svoje ime, jer Sašu najbolje poznajem.
- Koliko za reprezentaciju znači povratak Hasagića?
Kenan je čudo od golmana. Kada je on iza mene, ja sam potpuno miran.
- Treba li čuvati najbolje igrače od kartona i straha da ne budemo desetkovani u baražu?
Vjerujem da će selektor procjeniti šta je najbolje za reprezentaciju. Sigurno da ne smijemo biti osakaćeni za baraž. Moramo se čuvati kartona.
- O Blaževiću?
On je najbolji stručnjak.

Nema komentara:

HVALA NA POSJETI BLOG ZENICA-GORICA NA INTERNETU