utorak, listopada 06, 2009

"Veseli me sto Ciro racuna na mene"Haris Medunjanin



Nakon Miralema Pjanića i Asmira Begovića, treći igrač koji bi trebao promijeniti sportsko državljanstvo i zaigrati za našu domovinu je Haris Medunjanin. Naime, selektor Ćiro Blažević istakao je da je u posljednje vrijeme prikupljao mnogo podataka o nogometašu Valladolida i da je shvatio da se radi o kvalitetnom igraču.

Haris Medunjanin (u ljubičastom dresu)Također je podvukao da na njega najozbiljnije računa u budućim reprezentativnim avanturama. Medunjanin ima 24 godine. Karijeru je počeo graditi u AZ Alkmaru pod dirigentnom palicom sadašnjeg trenera Bayerna, Luisa Van Gaala. Nastupao je i jednu sezonu u dresu Sparte iz Rotterdama, a od prošle godine je u španskoj ligi. Kada smo mu saopštili vijest da je šef državne nogometne selekcije dao nalog administraciji N/FSBiH da se pokrene postupak oko dobivanja dozvole za nastup za BiH, jedini bh. igrač koji nastupa u Primeri je za “Ovo što ste mi saopštili je zaista lijepa vijest, veselim se što Ćiro računa na mene. Ja sam svoj stav već davno rekao, želim igrati za BiH. Kada sve i zvanično bude gotovo biću neizmjerno sretan. Reprezentativcima naše zemlje želim puno sreće u predstojeća dva dvoboja sa Estonijom i Španijom. Iskreno se nadam da ćemo izboriti, prvo plasman u baraž, a potom i na Svjetsko prvenstvo. Jedva čekam dan kada ću obući dres reprezentacije svoje domovine

Nema komentara:

HVALA NA POSJETI BLOG ZENICA-GORICA NA INTERNETU