petak, ožujka 12, 2010

Miralem Pjanić: Gol za moju Bosnu i Hercegovinu!

image Miralem Pjanić

- Miralem Pjanić je zavio Madrid u crno. Baš kao što je u najavi utakmica prognozirao, priželjkivao, bh. as i zvijezda Lyona je pokorio Santiago Bernabeu, na kome će se igrati evropsko finale Lige prvaka.

Francuska, Luksemburg i Bosna i Hercegovina slave "Mireta".

- Ovaj gol poklanjam svojoj zemlji, svom narodu, Bosni i Hercegovini! - izjavio je za San Pjanić, koji se javio iz Madrida.

Makar je hladan, miran, sa obje noge na zemlji, Miralem otkriva zbog čega je posebno sretan.

- Evo dok čekam na let za Lyon, čitam brojne poruke koje sam dobio od navijača, prijatelja, novinara... Sretan sam što sam usrećio mnoge ljude.

Sretan je i zbog jednog čovjeka, sa kojim je odradio tek dva treninga.

- Drago mi je ako zbog mog uspjeha čestitaju i Sušiću. Zahvalan sam mu što vjeruje u mene, jer me komplimenti takvog stručnjaka i čovjeka samo motivišu. Reprezentacija je dobila super čovjeka i trenera.

Vratili smo se još jednom čarobnoj srijedi. Mire je imao silne motive.

- Igrači Reala bili su malo prepotentni u izjavama. Podcjenili su nas i motivisali. Ja sam ti rekao prije ove utakmice, da imamo dobar kapital iz prvog meča. Znao sam da možemo iznenaditi. Uspjelo nam je, iako smo ih u finišu mogli dotući.

Vjerovatno će nakon eliminacije Reala, trener Pelegrini ostati bez posla, a Real bez stotine miliona zarade...

- Mene to ne zanima. Ja igram za Lyon i gledam kako da moj klub igra što bolje. Niko nas više ne smije podcjeniti. Svi će nas ozbiljno shvatiti.

Ovako opisuje gol na Santiago Bernabeu, koji je najavio senzaciju, novo poredak na fudbalskoj karti.

- U trenucima dok je išla akcija gledao sam kako se što bolje postaviti. Osjetio sam gdje ide lopta, u trku pogledao Kasiljasa, primio loptu i gurnuo ispred sebe, onda lijevom opalio i pogodio. Razmišljao sam kako pogoditi gol, ništa drugo. U takvim situacijama neki igrači se postavljaju prema nozi koja je jača, meni to nije bio problem. Došla je na lijevu završila je tamo gdje sam želio.

Real je prošlost, Mančester, Bajern, Arsenal su mogući suparnici...

- Svejedno nam je koga ćemo dobiti. Nema lahkih, ali ni favorita. Možda bi nam Bajern izgledao najpovoljniji, makar ništa ne mora značiti. Možemo proći bilo koga, jer je Real slovio kao najbolja ekipa u Evropi. Pokazali smo da možemo i protiv najboljih.

Može i Mire više. Nije ovo njegov domet. Baš kao što smo prije šest sedam godina najavili dolazak novog fudbalskog asa, vjerujemo u još blistavije partije bh. zvijezde.

- Ovo nije moj najljepši gol, ali jeste najvažniji, najdraži. Nadam se da neće biti posljednji. Važno je da me zdravlje služi. Imam želju i motiv zbog svih ljudi koji su stajali uz mene, koji su me podržavali kada sam igrao u Luksemburgu, ali i zbog onih koji su mi pomogli da zaigram za reprezentaciju. Najsretniji sam što je u mojoj Bosni uspjeh Lyona doživljen kao naš uspjeh- izjavio je Miralem Pjanić, koji je preplavio udarne stranice španskih, luksemburških novina. I bosanskohercegovačke naravno. Briljantna partija na Santiago Bernabeu samo je jedna svijetla epizoda. Njegovo vrijeme tek dolazi!

Nema komentara:

HVALA NA POSJETI BLOG ZENICA-GORICA NA INTERNETU