četvrtak, rujna 16, 2010

POCELI RADOVI NA TUNELU VJENAC - GORICA

Počeli radovi na iskopu prve tunelske cijevi na tunelu Vijenac



image

Nakon što su završene pripremne aktivnosti sa južne strane portala tunela "Vijenac" na Koridoru 5-C iz pravca Kaknja, juče su počeli radovi na iskopu prve tunelske cijevi. Na gradilište je pristigla sva oprema potrebna za izvođenje tunelskih radova. Radovi se odvijaju planiranom dinamikom, saopćeno je iz Federalne direkcije za autoceste FEDA.


U narednih 30 dana, kako se navodi u saopćenju, bit će izvršen iskop i transport preko 30.000 kubika materijala čime će se stvoriti uslovi za početak bušenja stijenske mase.

"Na južnom ulaznom portalu izvršit će se iskop nadsloja lijeve tunelske cijevi, iz smjera Zenice, visine 22 m i nadsloj desne tunelske cijevi, u smjeru Zenice, visine 14 m. Sva potrebna oprema za bušenje, injektiranje i izvođenje tunelskih radova je stigla na gradilište. Radovi se izvode planiranom dinamikom. Uporedo s radovima na južnoj strani iz pravca Kaknja započeli su radovi na sjevernoj strani tunela iz pravca Zenice. U toku je izgradnja gradilišnog pristupnog puta prema sjevernom portalu dužine 2,3 km. Po završetku pristupnog puta započeće i radovi na iskopima obje tunelske cijevi iz pravca Zenice", saopćeno je iz Direkcije za autoceste FBiH.

Izgradnjom tri kilomentra dugog tunela „Vijenac“ na dionici autoputa na koridoru 5-C Kakanj-Drivuša, razdaljina između Sarajeva i Zenice skratit će se za oko pet kilometara. Izgradnja će trajati narednih 36 mjeseci, a projekat će se finansirati iz zajma Evropske banke za obnovu i razvoj. Kredit vrijedan blizu 55 miliona eura, osigurat će i ugradnju najmodernije tunelske opreme, uključujući ventilacione, radio i tv sisteme, rasvjetu, niskonaponsko napajanje, sistem daljinskog upravljanja i nadzora, sistem signalizacije i dojave požara, po čemu će ovo biti najmoderniji tunel u BiH.

U sklopu izgradnje tunela Vijenac bit će sanirano klizište u Gorici, a prije završetka radova, u funkciji će biti jedna od dvije tunelske cijevi za promet vozila i dionica autoceste od 150 metara sa obje strane, jer će u međuvremenu biti završeni radovi na centru kontrole u Drivuši, navode iz FEDA-e.

Građevinske radove na tunelu „Vijenac“ na koridoru 5-C izvodi slovenačka kompanija "SCT".

Nema komentara:

HVALA NA POSJETI BLOG ZENICA-GORICA NA INTERNETU