Poddionica Gorica - Drivuša
U Drivuši se gradi prvi Centar za održavanje i kontrolu prometa
Za sutra je u Zenici najavljeno potpisivanje ugovora o izgradnji poddionice Gorica - Drivuša na dionici Kakanj - Drivuša buduće autoceste na koridoru 5-C. Posao izgradnji dionice povjeren je domaćem konzorciju kojeg čine Euroasfalt d.o.o. Sarajevo, GP Put d.d. Sarajevo i Hidrogradnja d.d. Sarajevo, a predmet ugovora je izgradnja punog profila autoceste između naselja Drivuša i Gorica.
Dionica autoceste počinje petljom Drivuša i završava se neposredno prije ulaska u tunel Vijenac. U sklopu realizacije projekta biće izgrađena tri mosta: Most broj 1 dužine 39 m, Most broj 2, dva mosta svaki dužine po 340 m, Most broj 3, dva mosta, od kojih je jedan dužine 378,4 m, a drugi 494,50 m.
U sklopu realizacije projekta bit će izgrađena i petlja Drivuša zajedno s pristupnim putem dužine 1525 m za priključak na postojeću magistralnu cestu, armirano-betonski prolaz 5 x12 m dužine 47 m i most preko rijeke Bosne u dužini od 122,4 m. Projekt, također, uključuje izgradnju naplatne stanice Drivuša kao i prvi 'Centar za održavanje i kontrolu prometa' (COKP Drivuša), saopćeno je iz Federalne direkcije za izgradnju, upravljanje i održavanje autoceste.
Vrijednost ugovora iznosi 23.996.710,84 eura.
Donosimo dvije fotografije budućeg izgleda Drivuške petlje i Centra za održavanje i kontrolu prometa.
Nema komentara:
Objavi komentar