nedjelja, studenoga 28, 2010

DŽARMUŠ:EMIR KUSTURICA JE
NACIONALISTA KOJI NEGIRA SVOJE POREKLO

Američki reditelj Džim Džarmuš izjavio je da ne razume "nacionalističke stavove" Emira Kusturice i činjenicu da "negira sam sebe, negirajući svoje bosansko poreklo".
- Jeste da smo Kusturica i ja, budući da smo istih godina, pa i sličnog pogleda na svet filma, na jednakim "frekvencijama", ako tako mogu reći? Međutim, meni se njegovi nacionalistički stavovi ne dopadaju, nerazumljivi su mi - rekao je Džarmuš u Parizu, u intervjuu za DOP magazin.

- Kako može biti protiv vlastitog naroda? Negirajući svoju zajednicu, poreklo i korene, negira sam sebe! - rekao je Džarmuš za Kusturicu, koji već godinama živi i radi u Srbiji, a ove godine bio je predsednik žirija Kanskog festivala, upravo onog koji je dodelio nagradu Džarmušu za njegov najnoviji film "Slomljeno cveće".

Tim povodom američki reditelj, očigledno površno upućen u istoriju ovog podneblja, priznao je da je Kusturica "veliki sineasta", da "poseduje neograničen talenat" i da je "sposoban i drugima da prizna vrednosti". Mada, dodaje i da iskreno misli da je njegovo najnovije ostvarenje zaslužilo priznanje.




Nema komentara:

HVALA NA POSJETI BLOG ZENICA-GORICA NA INTERNETU