petak, ožujka 11, 2011

FOTO / Shanna Bukhari: Prva muslimanka koja će predstavljati Britaniju na takmičenju Miss Universe!?

image
24sata.info PHOTO
Shanna Buhari

Shanna Bukhari se nada da će postati prva muslimanka koja će predstavljati Veliku Britaniju na takmičenju Miss Universe.

Ona zna da će se suočiti sa oštrom konkurencijom od strane drugih modela, ali navodi i da očajnički želi predstavljati Veliku Britaniju na takmičenju za Miss Universe.

Bukhari se takođe se suočava sa još nekoliko važnih činjenica - protiv nje su vjerski fanatici i ekstremisti koji su joj poručili da je to grešno i da treba goriti u paklu. Pa ipak, ova 24-godišnja djevojka se nada da će ući u historiju postavši prva muslimanka koja je predstavljala Veliku Britaniju na nekom takmičenju ljepote.

Rodom iz Manchestera, Bukhari kaže da se želi uhvatiti u koštac sa predrasudama, te da čini sve moguće da više muslimanskih žena učestvuje na ovakvim takmičenjima.

"Muslimanske djevojke ne ulaze u takmičenja kao što je ovo, jer Islam to ne dopušta. Moja porodica je stala uz mene, imam podršku i od mnogih drugih, na Facebooku npr., a tu su i moje prijateljice koje nose marame. Međutim, tri su muškarca napisala da me oni ne bi podržali, jer je taj događaj grešan. Rekli su mi da bih trebala trunuti u paklu", kazala je Bukhari.


Nema komentara:

HVALA NA POSJETI BLOG ZENICA-GORICA NA INTERNETU