Tunel Vijenac: opet Slovenci
JP Autoceste FBiH potpisalo je danas ugovor o nastavku izgradnje tunela Vijenac sa kompanijom Primorje d.d. Ajdovščina. Primorje će graditi tunel zajedno sa bh. konzorcijem koji čine bh. kompanije Euroasfalt, Hidrogradnja i ŽGP, što je razlika u odnosu na ranije potpisani, a potom raskinuti ugovor sa SCT-om, saopćilo je JP Autoceste FBiH.
Ukupna vrijednost ugovora je 62.081.529,52 eura, a vrijednost radova za bh. konzorcij iznosi 28 miliona eura.
Rok za završetak radova skraćen je sa prvobitnih 36 na 33 mjeseca.
Kompanija Primorje d.d. dobila je priliku da nastavi započeti posao na izgradnji tunela Vijenac, nakon što je 1.2.2011. godine raskinut ugovor sa slovenačkom kompanijom SCT iz Ljubljane. Tenderska komisija JP Autoceste FBiH sačinila je evaluacioni izvještaj za projekat tunela Vijenac, prema kojem je kompanija Primorje, kao drugi najbolje plasirani ponuđač zadovoljila kriterije za dodjelu ugovora u nastavku tenderskog procesa.
Prethodno je za ovakvo postupanje obezbijeđena saglasnost Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD), koja je kreditor ovog projekta.
"Kao što je i obećano, JP Autoceste FBiH je učinilo sve da do zastoja na izgradnji tunela Vijenac ne dođe, te je u najkraćem mogućem roku riješena nastala situacija. Primili smo bankarsku garanciju u iznosu od 6.208.152,95 eura za dobro izvršenje posla čime su se stekli uvjeti za potpisivanje ovog ugovora. Naglašavam značaj ovog projekta za domaće građevinske kompanije, koje će dobiti priliku da uposle svoje kapacitete i steknu dodatne reference", rekao je direktor JP Autoceste FBiH Ensad Karić.
JP Autoceste FBiH naplatile su avansnu garanciju od SCT-a u vrijednosti od 5,4 miliona eura, te se očekuje naplata garancije za dobro izvršenje poslova radi nastale štete uzrokovane prekidom radova, dodao je Karić.
Novoimenovani direktor Ensad Karić je istakao da je ovim činom JP Autoceste FBiH riješilo problem prekida radova sa ranijim izvođačem SCT, za razliku od JP Direkcije cesta FBiH, koji još uvijek traže riješenje za problem Sarajevske zaobilaznice za koji je ova Direkcija nadležna.
"Ovo je od velikog značaja za bh. kompanije, jer će se dobijanjem ovog posla otvoriti nova radna mjesta", poručio je ministar prometa i komunikacija Federacije BiH Enver Bijedić.
Inače, ovo je prvi ugovor o građenju potpisan od strane JP Autoceste koja u ovom obliku posluje od 1.1.2011. godine.
JP Autoceste FBiH su odgovorne za projektovanje, izgradnju i održavanje autocesta i brzih cesta u Federaciji BiH.
Nastavkom izgradnje tunela Vijenac JP Autoceste FBiH vode izgradnju 16 kilometara autoceste (od Kaknja do Drivuše – ulaz na Zeničku zaobilaznicu) i 9,5 kilometara izgradnje regionalne ceste na istom području, navodi se u saopćenju.
Ukupna vrijednost ugovora je 62.081.529,52 eura, a vrijednost radova za bh. konzorcij iznosi 28 miliona eura.
Rok za završetak radova skraćen je sa prvobitnih 36 na 33 mjeseca.
Kompanija Primorje d.d. dobila je priliku da nastavi započeti posao na izgradnji tunela Vijenac, nakon što je 1.2.2011. godine raskinut ugovor sa slovenačkom kompanijom SCT iz Ljubljane. Tenderska komisija JP Autoceste FBiH sačinila je evaluacioni izvještaj za projekat tunela Vijenac, prema kojem je kompanija Primorje, kao drugi najbolje plasirani ponuđač zadovoljila kriterije za dodjelu ugovora u nastavku tenderskog procesa.
Prethodno je za ovakvo postupanje obezbijeđena saglasnost Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD), koja je kreditor ovog projekta.
"Kao što je i obećano, JP Autoceste FBiH je učinilo sve da do zastoja na izgradnji tunela Vijenac ne dođe, te je u najkraćem mogućem roku riješena nastala situacija. Primili smo bankarsku garanciju u iznosu od 6.208.152,95 eura za dobro izvršenje posla čime su se stekli uvjeti za potpisivanje ovog ugovora. Naglašavam značaj ovog projekta za domaće građevinske kompanije, koje će dobiti priliku da uposle svoje kapacitete i steknu dodatne reference", rekao je direktor JP Autoceste FBiH Ensad Karić.
JP Autoceste FBiH naplatile su avansnu garanciju od SCT-a u vrijednosti od 5,4 miliona eura, te se očekuje naplata garancije za dobro izvršenje poslova radi nastale štete uzrokovane prekidom radova, dodao je Karić.
Novoimenovani direktor Ensad Karić je istakao da je ovim činom JP Autoceste FBiH riješilo problem prekida radova sa ranijim izvođačem SCT, za razliku od JP Direkcije cesta FBiH, koji još uvijek traže riješenje za problem Sarajevske zaobilaznice za koji je ova Direkcija nadležna.
"Ovo je od velikog značaja za bh. kompanije, jer će se dobijanjem ovog posla otvoriti nova radna mjesta", poručio je ministar prometa i komunikacija Federacije BiH Enver Bijedić.
Inače, ovo je prvi ugovor o građenju potpisan od strane JP Autoceste koja u ovom obliku posluje od 1.1.2011. godine.
JP Autoceste FBiH su odgovorne za projektovanje, izgradnju i održavanje autocesta i brzih cesta u Federaciji BiH.
Nastavkom izgradnje tunela Vijenac JP Autoceste FBiH vode izgradnju 16 kilometara autoceste (od Kaknja do Drivuše – ulaz na Zeničku zaobilaznicu) i 9,5 kilometara izgradnje regionalne ceste na istom području, navodi se u saopćenju.
Nema komentara:
Objavi komentar