četvrtak, kolovoza 06, 2009

Zvi­jez­da Bun­de­sli­ge: Džeko zarađuje deset put više nego Angela Merkel



- No­vim ugo­vo­rom za Wolfsburg, Edin Dže­ko, bh. re­pre­zen­ta­ti­vac i zvi­jez­da Bun­de­sli­ge bit će go­diš­nje pla­ćen vi­še i od nje­ma­čke kan­ce­lar­ke An­ge­le Mer­kel. Ta­čni­je, Dže­ko će bez spon­zor­skih ugo­vo­ra u je­dnom mje­se­cu za­ra­đi­va­ti kao Mer­kel za ci­je­lu go­di­nu (nje­na go­diš­nja pla­ta 261.500 eura)!
Čak i pred­sje­dnik Ame­ri­ke mo­že sa­mo sa­nja­ti Dže­ki­na pri­ma­nja. Na­ime, Ba­rack Oba­ma go­diš­nje na ime pla­te in­ka­si­ra okru­glo 400.000 eura, piše San.
Na­kon što je Dže­ko po­tpi­sao no­vi, po­bolj­ša­ni ugo­vor sa Wol­fsbur­gom, po kome će in­ka­si­rar­ti oko pet mi­li­ona eura (do sa­da oko 750.000 eura) po se­zo­ni, utrka ve­li­kih evrop­skih klu­bo­va (Mi­lan, Chel­sea, Li­on…) za njim pre­ki­nu­ta je do slje­de­će se­zo­ne. Ali, me­ga po­pu­lar­nost bh. go­ros­ta­sa, iza­zva­la je pra­vi rat naj­ve­ćih proi­zvo­đa­ča spor­tske opre­me. Na­ime, za Dže­kom, ko­ji tre­nu­tno pro­ti­vni­čke mre­že tre­se pod Adi­da­so­vom zas­ta­vom, li­ci­ti­ra­ju i gi­gan­ti po­put Di­ado­ra-e, Ubro-a i Ni­ke-a.
"Još uvi­jek igram u Adi­da­su, i za­do­vo­ljan sam sa nji­ho­vim ko­pa­čka­ma. Do­bio sam i naj­no­vi­ji mo­del F50 ko­pa­čki, ze­le­ne bo­je, i za­is­ta mi se svi­đa­ju. Ali, ni­kad se ne zna, i mo­gu­će je da u bu­du­ćnos­ti pro­mje­nim kom­pa­ni­ju", izja­vio je Dže­ko.
Bi­lo ka­ko bi­lo, Dže­ko će sva­ka­ko ima­ti ra­zlo­ga da za­do­vo­ljno trlja dla­no­ve. Ka­ko je in­te­re­so­va­nje evrop­skih klu­bo­va za njim na­tje­ra­lo upra­vu Wol­fsbur­ga da nje­go­va pri­ma­nja po­ve­ća za vi­še od če­ti­ri mi­li­ona eura, ta­ko će i in­te­re­so­va­nje dru­gih proi­zvo­đa­ča spor­tske opre­me za njim uti­ca­ti na Adi­das, ko­ji će du­bo­ko mo­ra­ti za­vu­ći ru­ku u džep uko­li­ko že­le za­drža­ti je­dnog od naj­bo­ljih na­pa­da­ča na svi­je­tu.

Nema komentara:

HVALA NA POSJETI BLOG ZENICA-GORICA NA INTERNETU