četvrtak, studenoga 19, 2009

Cesi me vrbuju,ali ja zelim igrat za Bosnu



Česi me vrbuju, ali ja želim igrati za Bosnu
Sem­ber­ska čar­ši­ja Ja­nja kroz is­to­ri­ju izro­di­la je niz van­se­rij­skih ta­le­na­ta. Naj­po­zna­ti­ji su sva­ka­ko bra­ća Mu­se­mić, Va­hi­din i Hu­sref, te Sa­vo Mi­lo­še­vić. Po­slje­dnji ko­ji krči put ka fu­dbal­skoj or­bi­ti je da­ro­vi­ti Ma­hir Ha­dži­re­šić, ko­ji je ro­đen 12. sep­tem­bra 1991. go­di­ne i ko­ji je ro­dni kraj na­pus­tio u je­ku agre­si­je na BiH.
Po­sli­je po­tpi­si­va­nja Dej­ton­skog spo­ra­zu­ma po­ro­di­ca Ha­dži­re­šić iz Nje­ma­čke odla­zi u Ka­na­du, gdje ži­ve i dan da­nas. Ma­hir je u no­voj sre­di­ni nas­ta­vio sa sva­ko­dne­vnim tre­ni­zi­ma, da bi pro­šle go­di­ne po­put bom­be odje­knu­la in­for­ma­ci­ja o po­tpi­si­va­nju ugo­vo­ra za West Ham.
- Bio sam su­di­onik kam­pa u Okvi­lu ko­jeg or­ga­ni­zi­ra West Ham i kroz ko­jeg go­diš­nje pro­đe na hi­lja­de dje­ča­ka. Iza­bran sam za po­naj­bo­ljeg no­go­me­ta­ša, te sam išao na pro­bu kod me­na­dže­ra Đan­fran­ka Zo­le. U okto­bru pro­šle go­di­ne sti­gao sam u Lon­don, gdje sam tre­ni­rao 10 da­na. Po­red Zo­le, tre­nin­ge je nad­gle­dao Tony Car­rom, struč­njak ko­ji je ot­krio Fran­ka Lam­par­da - ka­že Ha­dži­re­šić.
Po­sli­je odi­gra­ne kon­trol­ne uta­kmi­ce ru­ko­vod­stvo West Ha­ma že­li­lo je an­ga­žo­va­ti da­ro­vi­tog Ha­dži­re­ši­ća, ali su se is­pri­je­či­li pro­ble­mi admi­nis­tra­ti­vne pri­ro­de.
- Po­što BiH ni­je čla­ni­ca Evrop­ske uni­je ni­sam mo­gao do­bi­ti ra­dnu do­zvo­lu. Me­đu­tim, iz Wes Ha­ma su mi re­kli ka­ko pos­to­je „za­obi­la­zni pu­te­vi" i da tre­bam odi­gra­ti par se­zo­na u li­ga­ma evrop­skih ze­ma­lja či­me bi bio tra­si­ran put za do­bi­ja­nje ra­dne do­zvo­le. Po­tpi­sao sam tro­go­diš­nji ugo­vor sa če­škom eki­pom Mla­da Bo­le­slav, u ko­joj sam izvan­re­dno pri­mljen i gdje sam nas­ta­vio svo­je no­go­me­tno usa­vrša­va­nje.
Ska­uti West Ha­ma po­mno će pra­ti­ti par­ti­je Ma­hi­ra Ha­dži­re­ši­ća. Naj­pri­je je igrao za ju­ni­ore Mla­de Bo­le­slav, a već mje­sec da­na re­do­vno tre­ni­ra sa se­ni­or­skim ti­mom.
- Po­sli­je odli­čnih par­ti­ja u ju­ni­or­skom ti­mu vrlo brzo su me pre­ba­ci­li u se­ni­or­sku mo­mčad Mla­de Bo­le­slav. Do­bio sam stan i sve ne­op­ho­dne uslo­ve ko­je ima­ju po­naj­bo­lji igra­či u Če­škoj. Mo­gu re­ći ka­ko sam pre­za­do­vo­ljan i da sam us­tra­jan da os­tva­rim svo­je sno­ve.
Pri­zna­je ka­ko za sa­da ni­je imao ni­ka­kvih kon­ta­ka­ta sa čel­ni­ci­ma NS BiH.
Is­ti­ni za vo­lju u ju­nu je igrao za re­pre­zen­ta­ci­ju no­vi­na­ra u su­sre­tu sa A-ti­mom i ta­da ga je tre­ner „no­vi­na­ra" Dra­gan Jo­vić po­hva­lio.
- Ži­vo­tni san mi je da zai­gram za re­pre­zen­ta­ci­ju BiH. Je­dva če­kam da me ne­ko po­zo­ve iz Sa­ve­za i da de­bi­tu­jem za re­pre­zen­ta­ci­ju svo­je ze­mlje. Vje­ruj­te da me već vrbu­ju iz če­škog sa­ve­za, ali sam us­tra­jan u že­lji da zai­gram za BiH - ka­zao je na kra­ju raz­go­vo­ra Ma­hir Ha­dži­re­šić.
E. S.
Kuća u Ja­nji
- Mo­je po­ri­je­klo je iz Ja­nje, gdje još uvi­jek ima­mo po­ro­di­čnu ku­ću. Ipak, prve fu­dbal­ske ko­ra­ke na­pra­vio sam 1996. go­di­ne u nje­ma­čkom Pfal­zdor­fu. Vje­ruj­te da se ne sje­ćam ime­na prvog tre­ne­ra - ka­že na po­čet­ku raz­go­vo­ra za San no­go­me­tni dra­gulj Ma­hir Ha­dži­re­šić.

Nema komentara:

HVALA NA POSJETI BLOG ZENICA-GORICA NA INTERNETU