srijeda, studenoga 18, 2009

Obecavam borbu do posljeden kapi krvi i trijunf!



Ćiro Blažević pred susret BiH - Portugal:

Obećavam borbu do posljednje kapi krvi i trijumf!
- Najvažniju utakmicu od kako se igraju kvalifikacije, Bosna i Hercegovina igra bez pola tima. Miroslav Blažević za meč sa Portugalcima ne može računati na četvoricu standardnih reprezentativaca, koja su igrala četiri dana ranije u Lisabonu.
Spahić, Muratović i Rahimić izostaju zbog kartona, a jučer se na treningu povrijedio Zvjezdan Misimović, zamjenik kapitena, suptilni veznjak, čije su lopte radarski precizne.
Da selektoru Brazila, Engleske, Italije ili neke druge fudbalske velesile nedostaju četvorica ključnih igrača, nacija bi potpisala kapitulaciju. Blažević se ne predaje. U jesen života bije najvažniju bitku. Bitku za Afriku.
"Nije ovo nemoguća misija, ma koliko se to nekome činilo", kaže Ćiro.
Optimista je uprkos povredama i kartonima koji su prorijedili tim.
"Nikada mi nije bilo teže, nikad nisam bio u sličnoj poziciji, a eto sada sam bez pola tima. Ne bojim se i ne predajemo se. Portugalci su favoriti, imaju skup svjetskih zvijezda, ali mi smo kao čopor vukova. Napast ćemo ih i trijumfovati".
Nije ga pretjerano zabrinula navodna želja Seppa Blatera da u Portugalu igra Ronaldo, a ne Džeko.
"Nije nas mogao bolje motivisati. Fala mu ako je zaista tako izjavio".
Selektor se sjetio kako je svojevremeno italijanskog sudiju Rosetija, nazvao papkom.
"Da sam znao da će mi suditi, nikad mu ne bi tako nešto rekao".
Roseti vuče hrvatske korijene, što ne znači da će biti pristrasan kao što je to Englez Atkinson bio u Lisabonu, kada je svim silama upirao da pomogne Portugalcima.
"Ne očekujem pomoć od Rosetija. Neka sudi korektno. Onaj Englez je bio baš drzak".
Selektor je prinuđen mijenjati formaciju.
"Ako Misimović ne bude mogao, a ja želim samo maksimalno spremne, u postavu uskače Medunjanin. On i Bajramović će igrati na pozicijama Muratovića i Rahimića, a Pjanić ide na Misimovićevo mjesto".
Ima li neki skriveni adut za pobjedu?
"Silno smo oslabljeni, ali prisustvo Spahića, Rahimića, Misimovića i Muratovića na tribinama me čini sretnim. Oni su dio ove porodice, zajedno su dogurali do baraža. Idemo dalje".
U zadnjoj liniji neće biti promjena.
"Nadarević, Pandža i Jahić, činiće odbrambeni bedem ispred Hasagića".
Šta možete poručiti naciji, navijačima...?
"Obećavam borbu do posljednje kapi krvi, do konačnog trijumfa. Naši navijači su bili sjajni na posljednjim utakmicama, ja im se divim. Znam da će biti glasni i u Zenici, da će nas nositi do pobjede, a onda ćemo se svi zajedno spremati za Afriku", poručio je Blažević.
Ćiro je jučer imao razloga biti sretan. I on i čelnici N/FS BiH, ali i BH Telecoma. Potpisan je ugovor o suradnji. Nakon Eroneta, BH. Telecom je postao zlatni sponzor naše reprezentacije.
"Imam tremu kada sjedim do Rešidbegovića. On mi je važniji od Blatera. Kakav Blater, Rešidbegović je glavni", komplimentirao je Ćiro čelniku bh. kompanije, stisnuo ruku Hajrudinu Šumanu, čestitao Nijazu Merdanoviću na besprijekornoj organizaciji, sjajno odrađenom poslu. Zagrlio i Ušanovića, obojica sretni što paučina više ne stanuje u kasi Saveza.
Zvjezdan Misimović, duša i mozak našeg tima, suptilni veznjak za kompjuterom u glavi i radarski preciznim pasovima, napustio je jučerašnji trening. Blažević je odmah Misketovu majicu dao Medunjaninu.
"U Lisabonu sam iskrenuo koljeno. Svim srcem želio sam igrati večeras, ali je bol jača. Nikom nije teže nego meni. Želio sam dobrom igrom pomoći da ostvarimo najveću pobjedu do sada. Vjerujem u svoje saigrače, bit ću uz njih i bodriti do posljednje sekunde", najavio je Misimović, sportska i ljudska gromada.

Nema komentara:

HVALA NA POSJETI BLOG ZENICA-GORICA NA INTERNETU