subota, studenoga 14, 2009

Docekala nas je ludnica,pijem sa rajom cijeli dan!



Ćiro iz Lisabona: "Dočekala nas je ludnica, pijem sa rajom cijeli dan!"
"Svi u napad, jedan je Ćiro..." "Ma nisam mogo u hotel unić, ne mogu ti reć, sine, koliko nas je ljudi ovdje dočekalo, to je invazija. Raja je stigla iz cijelog svijeta, iz Australije su doputovali, dragi moj prijatelju, čovjek da se rasplače", javlja Ćiro iz Lisabona.
Ćiro Blažević i reprezentacija stigli su u petak u Lisabon, grad u kome će se ove subote rasplesti sudbina bosanskohercegovačkog fudbala. O okršaju Portugala i BiH napisane su već knjige pa i poneka pjesma, a poprilično se dosad i popilo u ime historijskog odlaska na Svjetsko prvenstvo.
"Ne znaš gdje je luđe bilo, na odlasku iz Sarajeva ili po dolasku u Lisabon", kaže trener svih trenera. Sve se to motalo po glavi Ćiri Blaževiću dok je pokušavao uloviti petnaest minuta sna u svojoj sobi u jednom lisabonskom hotelu, kad je zazvonio mobitel. Trener svih trenera je skočio k'o da je u Visokom otkrivena nova piramida i javio se sa novim izvještajem iz srca Portugala:
"Strahovita nas je hrpa, ma šta hrpa, četa navijača dočekala, koji su uvjereni da ćemo proć Portugal. Ovdje je, sine, ludnica, a očekivanja su ogromna. Da znaš, sada još malo bolje vidim kako će bit teško", javio se Ćiro pomalo snenim glasom pa počeo nabrajati šta se sve u petak izdogađalo u Lisabonu, piše Net.
"Ma nisam mogo u hotel unić, ne mogu ti reć koliko nas je ljudi ovdje dočekalo, to je invazija, invazija raje. Evo dva čovjeka su mi ispred sobe koji me čuvaju da se malo odmorim. Raja je stigla iz cijelog svijeta, iz Australije su doputovali, dragi moj prijatelju, čovjek da se rasplače", kaže vječni arhitekt fudbalskih čuda objašnjavajući da je "pola dana" proveo sa navijačima.
"Znaš, nisu to neki koji mogu odvojit lovu za ovakav put, nego su jadni krpali bog zna kol'ko dugo da bi došli i ja sam jako pažljiv prema njima. Slikao sam se sa njima, pijemo zajedno cijeli dan, evo sad sam malo otišo prileć da se odmorim", kaže Ćiro malo prije odlaska na večernji trening na stadion Benfice - Luz.
"Imamo sada trening na Luzu, a sutra je grčenje cijeli dan. Utakmica je tek u pola deset, ne znam kako ću to izdržat, stvarno sam pod jednom velikom presijom", zaključio je Ćiro.

Nema komentara:

HVALA NA POSJETI BLOG ZENICA-GORICA NA INTERNETU