srijeda, siječnja 27, 2010

Kapiten Njemačke nema dileme / Damir Čorić: "Želim igrati za BiH!"

image

- Osim kolonije bh. fudbalera u Bundesligi, mnogobrojni naši internacionalci za svoje klubove nastupaju i u nižim rangovima njemačkog fudbalskog prvenstva.

Tako se u Berlinu, odnosno u berlinskoj Herthi, "kali" igrač koga možemo smatrati vjerovatno novim Elvirom Rahimićem. Riječ je o Damiru Čoriću, defanzivnom veznom igraču koji nastupa za juniorski tim Herthe i ujedno je kapiten ovoga tima.

Čorić je rođen 11. maja, 1991. godine u Njemačkoj. Pored nastupa u klubu iz Berlina, Čorić je igrao i za mlađe selekcije Njemačke (U-16, U-17 i U-18) a zanimljiva činjenica je ta da je ovaj talentovani mladić bio kapiten u svim navedenim selekcijama.

U razgovoru za Reprezentacija.net Čorić otkriva kako mu je velika želja jednog dana obući dres sa grbom Bosne i Hercegovine iako ga Njemci već vide kao svog novog A reprezentativca.

Njegov trenutni klub "Hertha BSC U-19" se nalazi na petom mjestu njemačke juniorske lige Sjever/Sjeveroistok. Prvoplasirana Hansa iz Rostocka im bježi pet bodova. Damir ističe kako je jako zadovoljan u ovom klubu.

Počeo je igrati fudbal od svoje četvrte godine i prošao je sve mlađe kategorije Herthe BSC.

- Što se tiče moje dosadašnje karijere u ovom klubu moram reći da sam jako zadovoljan. Ovdje sam od svoje četvrte godine i u zadnje tri godine sam izborio mjesto standarnog prvotimca i ključnog igrača u timu.

Igrate na poziciji zadnjeg, defanzivnog veznog, je li to jedina pozicija na kojoj možete igrati, ili ...?


- Istina je da najviše igram na toj poziciji, ali trener me povremeno stavlja i na druga mjesta u zadnjoj, defanzivnoj liniji.

Da li su vam sjajne igre naših reprezentativaca u Bundesligi, na neki način možda pomogle u karijeri, što se tiče statusa u klubu?


- Sjajni nastupi naših reprezentativaca ni u kom smislu nisu uticale na moj status u klubu, ali vjerujte da sam ponosan i sretan što naš nogomet ide uzlaznom putanjom. Mislim da bi se svaki bh građanin kako u BiH, tako i u inozemstvu trebao ponositi time.

Bili ste kapiten u mlađim selekcijama Njemačke, a kao jednom auslanderu u reprezentaciji, to je malo kome pošlo za rukom. Kako ste vi došli do toga ?

- To sam stekao isključvo svojim trudom, zalaganjem i igrama. Sami ste svjesni situacije da kao stranac u timu morate biti duplo bolji od ostalih, jer je poznato da se više preferiraju domaći igrači. Moram reći da sam dobio poziv i od njemačkog nogometnog Saveza (DFB) vezan za moju fudbalsku budućnost u dresu Njemačke, ali se nisam odazvao, jer moje srce kuca samo za Bosnu i Hercegovinu. Isto tako, dosta mi je krivo što po Njemačkoj ima dosta nas mladih igrača iz BiH, ali se niko iz Saveza naše zemlje ne brine o nama, što koriste Njemci i dijele nam pozive. Evo recimo moj slučaj je samo jedan od primjera.

Zvuči na neki način pomalo čudno ali NS BiH vam je nedavno uputio poziv u kamp juniorske reprezentacije Bosne i Hercegovine. Došli ste ali ste se ubrzo i vratili nazad, zašto?

- Da dobio sam poziv od Nogometnog Saveza BiH, na koji sam se rado odazvao. Ali je vjerovatno na moju grešku došlo do nesporazuma, tako da sam se morao vratiti ali šta je, tu je. Inače, jako mi se svidjelo to što sam pozvan u kamp.

Koliko pratite našu reprezentaciju, vaše mišljenje o Zmajevima, koliko možemo sa novim selektorom?


- Reprezentaciju Bosne i Hercegovine pratim kad god imam priliku i mogućnosti. Imam jako puno obaveza prema klubu. Vidi se da naša reprezentacija igra sve bolje i bolje, a novi selektor, Safet Sušić je jednostavno legenda europskog nogometa, suvišno je bilo šta i govoriti o njemu. Vjerujem da će nas on uspjeti odvesti na veliko takmičenje, govori osamnaestogodišnji Čorić.

Vidite li sebe u bliskoj budućnost među Zmajevima ili možda u redovima reprezentacije Njemačke ?

- Napomenuo bih ponovo da moje srce kuca samo za Bosnu i Hercegovinu. I imam zaista veliku želju da zaigram za našu zemlju. Bila bi mi izuzetna čast primiti poziv za nastup za svoju domovinu. Vjerujem da ću svojim radom i zalaganjem doći do toga. Ali ako iz BiH ne pokažu interes za mene, ja ću nažalost biti primoran da igram pod zastavom Njemačke, rekao Čorić je na kraju razgovora za Reprezentacija.net portal.

Možda je ovo i posljednja opomena, posljednj apel po čelnike našeg Saveza, da konačno posvete pažnju mladim talentovanim igračima ili će nam po ko zna koji put, za neku drugu zemlju, protiv svoje volje, igrati "naše gore list".

Nema komentara:

HVALA NA POSJETI BLOG ZENICA-GORICA NA INTERNETU