četvrtak, studenoga 18, 2010

ANDZEO SREBRENICE ZA EVROPU I SVIJET

"An­đeo Sre­bre­ni­ce" za Evro­pu i svi­jet


Re­di­telj iz Sre­bre­ni­ce Ado Ha­sa­no­vić za­vršio je sni­ma­nje svog prvog krat­kog igra­nog fil­ma "An­đeo Sre­bre­ni­ce" i us­ko­ro će bi­ti pri­ka­za­ti na ne­ko­li­ko pres­ti­žnih evrop­skih fil­mskih fes­ti­va­la. Film go­vo­ri o je­dnom sa­vrše­nom da­nu u Sre­bre­ni­ci.

- An­đeo nam svo­jim ba­let­skim ple­som i po­kre­ti­ma ot­kri­va pre­po­zna­tlji­ve di­je­lo­ve gra­da i Me­mo­ri­jal­ni cen­tar u Po­to­ča­ri­ma, te ta­ko stva­ra ima­gi­nar­nu sli­ku ži­vo­ta u Sre­bre­ni­ci ne­ka­da i sa­da -ka­že Ha­sa­no­vić.

Film je sni­mao dvi­je i po go­di­ne uz upo­tre­bu spe­ci­jal­nih efe­ka­ta, sa že­ljom da kroz umje­tnost do­pri­ne­se ra­zvo­ju Sre­bre­ni­ce.

On ka­že da je još od dje­tinj­stva sa­nja­rio o to­me ka­ko će je­dnog da­na sni­mi­ti igra­ni film. Ra­tno dje­tinj­stvo, iz­gnan­stvo, ži­vot u iz­bje­gliš­tvu, a po­tom po­vra­tak u ro­dnu Glo­go­vu, ni­su mu da­va­li mno­go na­de. Me­đu­tim, nje­go­va že­lja da pos­ta­ne re­di­telj bi­la je ja­ča i do sa­da je sni­mio pet krat­kih do­ku­men­tar­nih i ek­spe­ri­men­tal­nih fil­mo­va.

Za do­ku­men­ta­rac "Ja sam iz Sre­bre­ni­ce" , Ha­sa­no­vić je na Me­đu­na­ro­dnom fes­ti­va­lu krat­kog fil­ma u Mos­ta­ru 2008. go­di­ne osvo­jio spe­ci­jal­no pri­zna­nje za naj­bo­lji stu­den­tski film. Ovaj 24-go­diš­njak se na­da da će nje­gov igra­ni film "An­đeo Sre­bre­ni­ce" iza­zva­ti ve­li­ko in­te­re­so­va­nje pu­bli­ke i fil­mske kri­ti­ke.

Nema komentara:

HVALA NA POSJETI BLOG ZENICA-GORICA NA INTERNETU